Kolektory

 1. Kolektory głowicy obrabiane maszynami CNC, wytrzymała stal, odporna na odkształcenia termiczne o grubości od 7 do 12 mm,.

2.  Rury ze stali nierdzewnej (w przypadku modeli aut wyposażonych w katalizator) lub chromowane, wytrzymałe rury stalowe o grubość ścianki 1,5 mm, trzpieniowo profilowane za pomocą giętarek CNC.

3.   Rury idealnie dopasowane do otworów wylotowych silnika zapewniają swobodny i płynny przepływ gazu. Długość i średnica są dostosowane do pojemności skokowej silnika i charakterystyki krzywej mocy.

4.   Połączenia między rurami są spawane ręcznie.

5.   Połączenia wsuwane są obrabiane maszynowo w celu uzyskania idealnego dopasowania łączonych ze sobą elementów i szczelnego montażu.

6.  Czujnik tlenu zostaje zachowany, jeśli jest w wyposażeniu fabrycznym układu wydechowego (OEM) aby nie było konieczności przeprogramowywania jednostki ECU tj.  modyfikacji układu zarządzania silnikiem.

Uwaga!
Systemy zamienne katalizatorów dla modeli samochodów z OBD z sondami lambda przed i za katalizatorem.

Zamienniki te można wykorzystywać wyłącznie do motosportu, w połączeniu z modyfikacjami systemu zarządzania silnikiem. W przypadku zastosowania oryginalnego „ECU” mogą wystąpić awarie. Wszelkie modyfikacje mogą być przeprowadzane wyłącznie przez wykwalifikowany personel, na odpowiedzialność i koszt właściciela samochodu.

* OBD (On Board Diagnostic) – pokładowa diagnostyka prowadzona przez sterownik silnika sprawdzający sprawność działania elementów odpowiedzialnych za emisję spalin. Ewentualna usterka sygnalizowana jest lampką kontrolną a kod błędu zapisywany jest w pamięci systemu.

Tłumiki sportowe

Superspint znacznie redukuje masę dzięki własnym, specjalnym rozwiązaniom, cienkim ściankom rur i blach.

1. Rura wewnętrzna w tłumiku swobodnego przepływu.

2. Precyzyjne wykończenie połączeń i idealne ich usytuowanie dla łatwego montażu i idealnego dopasowania.

3. Trwałe materiały pochłaniające dźwięk (wełna mineralna i ze stali nierdzewnej wokół rdzeni tłumika).

4. Wewnętrzne perforowane rurki ze stali nierdzewnej.

5. Chromowane rury wydechowe ze stali nierdzewnej, z walcowaną do wewnątrz krawędzią, wybrane spośród ponad 30 różnych stylów i kształtów, dostosowane do każdego modelu samochodu z wygrawerowanym logo Supersprint.

6. Zamknięcia puszki tłumika ze stali nierdzewnej.

7. Tłumik ze stali nierdzewnej.

Homologacja

Homologacja obowiązuje w krajach Unii Europejskiej, Japonii, Szwajcarii, USA, Kanadzie, kraje skandynawskie, Tajwan, Hongkong, Singapur, Australia, Republika Południowej Afryki.
Świadectwo homologacji dostarczone jest z każdym produktem wraz z tabliczką identyfikacyjną na tłumiku pozwalającą na legalne użytkowanie bez konieczności realizacji dodatkowego przeglądu technicznego pojazdu.

TÜV

Wszystkie elementy Supersprint spełniają lub przekraczają surowe europejskie wymagania TÜV. Ponadto niektóre warianty tylnego tłumika i rezonatora środkowego stosowane w różnych autach są również homologowane przez CEE dla potrzeb rynku europejskiego – komponenty te podlegają ścisłym testom dla zapewnienia poziomu głośności na poziomie zestawów fabrycznych (OEM) zgodnie ze wszystkimi standardami europejskimi.

ISO 9001

Certyfikat jakości ISO 9001, przyznany Supersprint przez FAKT, gwarantuje najwyższą standardową efektywność procesu badań, rozwoju i produkcji a także potwierdza zdolność do dostarczania produktów zgodnie z wymaganiami klienta i obowiązującymi wymogami prawnymi.

Ten certyfikat potwierdza, że każdy pojedynczy produkt spełnia surowe wymagania kontroli jakości określone w najnowszych wytycznych E.E.C..
Każda partia surowca, od rur ze stali nierdzewnej po dźwiękoszczelne pakiety wełny mineralnej, jest starannie wybierana i badana przed użyciem, a wszystkie etapy przetwarzania (gięcie, spawanie, chromowanie itp.) są realizowane w najwyższej staranności i dbałości o detale, według najlepszych standardów jakości.

Dlatego wszystkie produkty Supersprint spełniają dokładnie określone wymagania, a ich najwyższa jakość jest stale utrzymywana,  na niezmienionym poziomie.